خرید مواد دندانپزشکی، نیاز به حساسیت زیادی دارد. زیرا این مواد هم در کیفیت نهایی کار درمانی دندانپزشک و هم در جلب رضایت بیماران، به‌طور مستقیم اثرگذار هستند. انتخاب موادی باکیفیت از برندهای شناخته‌شده، از بروز مشکلات پیش‌بینی‌نشده در حین درمان و ایجاد حساسیت در بیماران جلوگیری می‌کند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین مواد دندانپزشکی (وارداتی و ایرانی) بپردازیم. اگر قصد خرید مواد ترمیمی دندانپزشکی، مواد پروتز، مواد اندو و غیره را دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین برندهای مواد دندانپزشکی کدامند؟

بهترین برندهای وارداتی و داخلی تولیدکننده مواد دندانپزشکی که محصولات آن‌ها در ایران به فروش می‌رسد، عبارت‌اند از:

برندهای وارداتی مواد دندانپزشکی

مهم‌ترین تولیدکننده‌های خارجی عبارت‌اند از:

ایوکلار ویوادنت، بهترین مارک مواد دندانپزشکی

برند ایوکلار ویوادنت (Ivoclar Vivadent) در ابتدا در کشور سوئیس تاسیس شد و سپس به لیختن اشتاین نقل‌مکان کرد. مواد دندانپزشکی که توسط این برند تولید می‌شوند بیشتر شامل مواد ترمیمی دندانپزشکی (مواد کامپوزیت و مواد باندینگ) است.

اولترادنت (Ultradent)

شرکت اولترادنت، آمریکایی بوده و از ۴۵سال پیش تاکنون به تولید مواد موردنیاز مطب‌های دندانپزشکی مشغول است. کیت‌های مخصوص بلیچینگ دندان، مواد کامپوزیت الترادنت، ژل‌های ضد حساسیت، اسید اچ، مایع رابردم، ژل هموستات، مواد پروتز و مواد موردنیاز اندو مهم‌ترین محصولات تولیدشده توسط این برند هستند.

بیسکو (Bisco)

شرکت بیسکو یکی دیگر از بهترین برندهای آمریکایی تولیدکننده مواد دندانپزشکی است. شرکت بیسکو فعالیت خود را از سال ۱۹۸۱ میلادی شروع کرد و محصولاتش را به حدود ۶۰ کشور جهان، ازجمله ایران صادر می‌کند. بهترین محصولات این شرکت بیشتر در حوزه مواد پروتز و کامپوزیت دندانپزشکی هستند. باندینگ، کامپوزیت، اسید اچ، بیس سایلن، مادلینگ رزین و سمان ازجمله محصولات این برند در فروشگاه دنتیوا هستند.

جی سی، بهترین برند ژاپنی مواد دندانپزشکی

شرکت جی سی (GC) در کشور ژاپن و شهر توکیو قرار دارد و جزو بهترین تولیدکننده‌های مواد دندانپزشکی، ازجمله مواد کامپوزیت در دنیاست. باندینگ، سمان، محصولات سفیدکننده دندان، مواد کامپوزیت و مواد پروتز دندان توسط این برند تولید می‌شوند.

برند FGM (اف جی ام)

این برند برزیلی بوده و از سال ۱۹۹۳ به تولید مواد دندانپزشکی و تجهیزات مشغول است. ازجمله محصولات این برند می‌توان به اسید اچ، مواد ترمیمی و پروتز، مواد باندینگ و رزین، ژل ضد حساسیت، ژل میکرو ابریژن، کیت‌های بلیچینگ، خمیر پالیش، وایت پست، مواد مصرفی، ژل اسید فسفریک، سایر مواد مخصوص کامپوزیت و غیره اشاره کرد.

برند توکویاما (Tokuyama)

این برند نیز تولیدکننده ژاپنی مواد دندانپزشکی است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۷۸ در صنعت دندانپزشکی آغاز کرد و امروزه به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین تولیدکننده‌ها در جهان شناخته می‌شود. دندانپزشکان از طیف وسیعی از محصولات این برند شامل مواد کامپوزیت توکویاما، روکش دندان، مواد پر کردن دندان، سیستم‌های چسبندگی دندانی، محصولات مراقبت از لثه‌ها، محصولات ضدعفونی‌کننده و غیره استفاده می‌کنند.

برند کازمادنت (Cosmedent)

برند کازمادنت یکی دیگر از مارک‌های تولیدکننده مواد دندانپزشکی در کشور آمریکاست. مهم‌ترین محصولات این برند شامل کامپوزیت کازمادنت، تینت، نوار پرداخت و غیره است.

برند کوراری (Kuraray)

این شرکت هم مثل جی سی ژاپنی است و از سال ۱۹۷۳ مواد مخصوص مطب‌های دندانپزشکی را تولید می‌کند. ازجمله بهترین محصولات این برند می‌توان به باندینگ‌های دندانپزشکی، کامپوزیت کوراری، لاینر باند، چسب پاناویا و سمان پاناویا اشاره کرد.

سارمکو (Saremco)

برند سارمکو متعلق به کشور سوئیس است. ازجمله مواد دندانپزشکی سارمکو که در دنتیوا به فروش می‌رسند می‌توان به کامپوزیت سارمکو، باند و سمان اشاره کرد.

کولزر (Kulzer)

شرکت کولزر تولیدکننده آلمانی مواد دندانپزشکی است. مواد دندانپزشکی تولیدی توسط این برند شامل کامپوزیت، باند، محلول ضد حساسیت، آلژینات بایر و سایر مواد قالب‌گیری است.

کر (Kerr)

برند کر یکی دیگر از تولیدکننده‌های آلمانی مواد دندانپزشکی است. این شرکت در اصل به‌عنوان تولیدکننده مواد کامپوزیت مطرح است؛ ولی محصولات دیگری مثل سیلر و تمپ باند نیز تولید می‌کند.

برند 3M (تری ام)

این شرکت آمریکایی چندملیتی، یکی دیگر از بهترین مارک‌های تولیدکننده مواد مخصوص مطب‌های دندانپزشکی است. در دنتیوا می‌توانید انواع محصولات این برند شامل کامپوزیت 3M، سمان و باندینگ را تهیه کنید.

بهترین برندهای مواد دندانپزشکی داخلی

مهم‌ترین تولیدکننده‌های ایرانی مواد دندانپزشکی عبارت‌اند از:

برند کبالت (Cobalt)

این برند ایرانی است و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد. محصولات برند ایرانی کبالت شامل پرسلن، ژل بندآورنده خون، اسید اچ کبالت، خمیر کلسیم هیدروکساید، پک‌های بلیچینگ، محلول‌های شست‌وشوی کانال، ژل ضد حساسیت، ژل فلوراید، ژل گلیسیرین، محلول کلروهگزیدین، محلول اسیدسیتریک و… است.

برند مروابن (Morvabon)

مروابن (لابراتوار تخصصی شرکت بازرگانی و تولیدی مروابن) یکی دیگر از تولیدکننده‌های ایرانی مواد دندانپزشکی است. این برند کار خود را از سال ۱۳۸۶ به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان آغاز کرد.

ازجمله مواد تولیدی توسط این شرکت می‌توان به کیت‌های بلیچینگ هوم و آفیس، کلروهگزیدین، محلول سدیم هیپوکلریت، اسد اچ، سمان، پودر زینک اکساید، ژل انعقاد خون، محلول‌های ضدعفونی‌کننده کانال، مواد اندو، خمیر پانسمان موقت، خمیر پالیش، وارنیش رزینی، کلروفرم، خمیر پروفیلاکسی و سایر مواد مخصوص پالیش و پرداخت دندان اشاره کرد.

برند نیک درمان

این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در صنعت تجهیزات و مواد دندانپزشکی آغاز کرد. در ابتدا شرکت نیک درمان واردکننده مواد مصرفی کمپانی آمریکایی Dentonics بود. این برند از سال ۱۳۹۷ و پس از چند سال تجربه در حوزه واردات از کشورهای مختلف، کار تولید مواد و تجهیزات را تحت نام برند خود آغاز کرد. محصولات این شرکت که در دنتیوا به فروش می‌رسند شامل اوژنول، کلروفرم، کلروهگزیدین، EDTA، اسد اچ، محلول انعقاد خون، کلسیم هیدروکساید، محلول لکه‌بر دندان و هیپوکلریت سدیم هستند.

خرید اینترنتی بهترین برندهای مواد دندانپزشکی

مواد دندانپزشکی، مهم‌ترین وسایلی هستند که برای تجهیز مطب خود به آن‌ها احتیاج دارید. کیفیت بالای این مواد، اولویت اول هر دندانپزشکی است. گذشته از این، عدم کمبود این مواد در مطب نیز بسیار مهم است. دنتیوا، فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی و دستیار مطمئن متخصصان دندانپزشکی در سراسر کشور است.

با دنتیوا، دیگر نیازی نیست نگران اتمام موجودی مواد مصرفی خود باشید؛ زیرا ما با امکاناتی مثل سفارش ساده و سریع از سایت، پرداخت امن و همچنین ارسال سریع در تهران و شهرستان، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن، سفارشتان را به دستتان برسانیم.

اگر در تهران ساکن هستید، می‌توانید تا قبل از ساعت ۳ ظهر سفارش خود را با پیک تحویل بگیرید. همچنین سفارش‌های بعد از ۳ ظهر خود را نیز می‌توانید در اولین ساعات روز کاری بعد، درب مطب تحویل بگیرید. ساکنین شهرستان نیز می‌توانند به کمک ارسال سریع از طریق باربری و تاکسی‌رانی، در کمترین زمان ممکن کمبودهای مطب خود را تامین کنند.

تمام سفارش‌های شما از دنتیوا شامل ضمانت کیفیت کالا و مهلت ۷ روزه مرجوعی است؛ بنابراین با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما نیز در خدمت شما هستند تا پاسخگوی همه‌جانبه تمام سوالات شما در فرایند ثبت سفارش، ارسال و دریافت آن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *