ابزار دندانپزشکی از ضروری ترین لوازم دندانپزشکی برای تمامی ترمیم هاست. ابزارهای دندانپزشکی با توجه به کاربرد در دسته بندی مختلفی قرار می گیرند که در ادامه لیست ابزار دندانپزشکی دنتیوا را تشریح می کنیم.

آشنایی با وسایل دندانپزشکی برای دستیار

آشنایی با وسایل دندانپزشکی برای دستیار به سرعت عملکرد دندانپزشکی کمک می کند و روند کار را بهبود می بخشد. از این رو به عنوان یک دستیار در کلینیک دندانپزشکی باید با اسم وسایل دندانپزشکی آشنایی داشته باشید.

ابزار دندانپزشکی و کاربرد انها

برای اینکه بتوانید از یک فرآیند درمانی، ترمیمی یا زیبایی که بر روی دندان شما انجام می‌شود، بهترین نتجه را بگیرید، باید دندانپزشک شما از بهترین متریال موجود در بازارهای مصرفی، استفاده کند.

لیست ابزار دندانپزشکی

ابزارهای ترمیمی دندانپزشکی

یکی از بازوهای اصلی در تضمین کیفیت درمان در گرو خرید ابزارهای ترمیمی دندانپزشکی باکیفیت است. فروشگاه مواد دندانپزشکی دنتیوا با هدف ارائه محصولات دندانپزشکی با ضمانت کیفیت و اصالت کالا انواع مواد ترمیمی دندانپزشکی را به فروش می رساند. از ابزارهای ترمیمی دندانپزشکی پرکاربرد به موارد زیر می توان اشاره کرد: ابزار پالیش کامپوزیت، برس سیلیکونی پرداخت کامپوزیت، سکشنال ماتریکس، قلم کامپوزیت و اسپاتول دندانپزشکی.

خرید آنلاین ابزار ترمیمی دندانپزشکی

ابزارهای اندو دندانپزشکی

برای انجام اندو دندان نیز لوازم و ابزار ویژه‌ای وجود دارد. فورسپس پانچ رابردم، اچ فایل (شرکت دنکو)، باربروچ (شرکت دنکو) و ریشه کش پایین ویژه، از جمله لوازمی هستند که در روند انجام اندو دندان به کار برده می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید تجهیزات اندو با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه از سایت فروش مواد و تجهیزات دندانپزشکی دنتیوا ثبت سفارش کنید. ست رابردم، لاستیک رابردم، پلاگر دندانپزشکی، فایل روتاری، K-file دندانپزشکی، C-File دندانپزشکی، اچ فایل (H-file) دندانپزشکی و  از پرمصرف ترین انواع ابزار اندو دندانپزشکی هستند.

خرید اینترنتی ابزارهای اندو دندانپزشکی

ابزارهای پروتز دندان

برای قرار دادن پروتزهای دندانی به جای دندان‌های آسیب دیده و از دست رفته، نیاز به لوازم و ابزارهای ویژه‌ای است. به طور کلی ابزارهای زیادی برای جایگذاری پروتزهای دندانی به کار برده می‌شوند. زیرا جایگذاری پروتز دندانی برای یک فرد، مراحل زیادی را در پی خواهد داشت. برخی از لوازم پروتزهای دندانی شامل؛ نخ زیر لثه، کیت روکش شفاف، پست، فایبر نواری، گان تزریق و پین برنجی (شرکت دنکو) می‌شود. شما می‌توانید تمام محصولات مرتبط با دندانپزشکی از جمله لوازم و ابزار دندانپزشکی را در سایت فروش مواد و تجهیزات دندانپزشکی دنتیوا یافته و با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید.

خرید اینترنتی ابزارهای پروتز دندان

ابزار عمومی دندانپزشکی

ابزار عمومی دندانپزشکی مهم‌ترین تجهیزات مطب شما هستند. این تجهیزات در واقع تجهیزاتی هستند که در تمام درمان‌ها و ترمیم‌ها به آن‌ها نیاز دارید. چند نمونه پرکاربرد از ابزار دندانپزشکی شامل آینه دندانپزشکی، ابزار معاینه، ابزار جراحی، ابزار ارتودنسی، فیلم رادیوگرافی، اسپری روغن دندانپزشکی و … می شود.

خرید اینترنتی ابزار عمومی دندانپزشکی

قیمت ابزار دندانپزشکی

قیمت ابزار دندانپزشکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل موثر در قیمت ابزار دندانپزشکی برند تولید کننده، کشور سازنده و فروشگاهی که از آن خرید می کنید هستند. بطور کلی برندهای خارجی ابزار دندانپزشکی قیمت بالاتری نسبت به نمونه های آن دارد. از سویی خرید ابزار دندانپزشکی خارجی چالش های خود را دارد و در پروسه خرید ابزار دندانپزشکی با ارز، قیمت نهایی ابزار دندانپزشکی افزایش پیدا می کند. با این حال سایت مواد دندانپزشکی دنتیوا با هدف فروش مواد دندانپزشکی ارزان و باکیفیت به فعالیت خود ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *